دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید ایرانی با کیفیت بالا به همراه متن موزیک و ترانه های آهنگ جدید ایرانی را میتوانید با لینک مستقیم از بخش موسیقی دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید ایرانی با کیفیت بالا به همراه متن موزیک و ترانه های آهنگ جدید ایرانی را میتوانید با لینک مستقیم از بخش موسیقی دانلود کنید

دانلود آهنگ یاسین ترکی به نام چند شخصیتی

دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی به نام چند شخصیتی
دانلود آهنگ جدید
Yasin Torki – Chand Shakhsiyati
آهنگ جدید یاسین ترکی به نام چند شخصیتی
متن ترانه یاسین ترکی به نام چند شخصیتی
دیگه نمیخواد کنی توجیهم
به اندازه کافی با چشام دیدم
تو رفتنت هر تردیدی که بود
ولی رفتی به هر ترتیبی تو زود
تو که بی من شادیات به راست تو همه حرکاتت
فکر نکن چشم به در دوختم همه خاطراتتو دور ریختم
من دیگه زدم قیدتو تو مث همه همه عین تو
ما باهم نداشتیم هیچ سنخیتی گیر افتادم گیر یک چند شخصیتی
خیلی خوبه که داری زندگی میسازی من و تو شدیم دیگه خطای موازی
برو باش اصلا با هرکی شادی تو مدلت همینه حزب بادی
تو همه کارات صحنه سازیه دلت شلوغه مث شهر بازیه
فکر نمیکردم دلت زود هوایی شه پاشه بره یه جا گیره دوراهیشه
همه میخوردن حسرت رابطمونو تو رفتی درست شد کلی حرف پشتمونو
تو خوبی اصلا تو خیلی درستی بگو من بد بودم اگه هرکی پرسید
من دیگه زدم قیدتو تو مث همه همه عین تو
ما باهم نداشتیم هیچ سنخیتی گیر افتادم گیر یک چند شخصیتی
خیلی خوبه که داری زندگی میسازی من و تو شدیم دیگه خطای موازی
برو باش اصلا با هرکی شادی تو مدلت همینه حزب بادی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.